WA MARKETING MELALUI SOFTWARE

WA MARKETING MELALUI SOFTWARE

BERIKLAN LAH MELALUI WHATSAPP DIRECT.  ADA 25 JUTA PENGGUNA  DI MSIA DAN OPEN RATENYA 90% RESPONSE BIASA NYA SERTA MERTA

Kegunaan Utama

Sebelum pergi lebih jauh, nak cerita dahulu kegunaan utama software IHR BUTTON SENDER ini. Tidak lain tidak bukan untuk hantar mesej whatsapp kepada banyak nombor terutama nombor yang bukan disimpan sebagai kenalan kita.

Kalau anda ada no yang anda nak whatsapp, mungkin anda kena simpan dahulu di telefon sebagai kenalan dan kemudian whatsapp macam biasa. Itu kalau 1 nombor, kalau 10 nombor, kalau 100 nombor, macam mana anda nak send whatsapp ke banyak nombor seperti ini?

SOFTWARE MEMPUNYAI FUNGSI AUTO ROTATION i.e ANTAR MESSG DGN NBR BERGILIR2 ( MENGGURANGKAN RISIKO NBR KENA BANNED)

Di sinilah kegunaan IHR BUTTON SENDER dan ianya sangat berguna untuk peniaga-peniaga online untuk brand awareness, founder, nak rekrut agent/affiliate, dropshipper…etc. 

 

Berapa IHR BUTTON SENDER ?

Sebelum baca lebih jauh, nak beritahu dahulu, yang software ni berharga RM200. Mahal dan murah itu subjektif, pada saya yang dah beli dan guna, memang berbaloi. Perisian ini, hanya beli sekali sahaja, updates dan support akan diberikan percuma.

Post Ke Whatsapp Group

Berkaitan dengan Whatsapp Group i pula, kami tak beri keutamaan posting ke group sebab kebanyakkan grp members guna auto reply bot jadi iklan2 anda akan tenggelam dalam sekelip mata.  Tak perlu buat kerja yang buang masa.  Blast direct ke wa individu lagi effektif.

 

Sertai Whatsapp Group

Anda mungkin akan bertanya, macam mana kalau anda tiada database sebanyak itu?

Anda boleh sertai mana-mana group whatsapp.  Link beribu group WA juga akan di beri FREE kepada pembeli software. Setelah anda sertai kesemua group tersebut, anda boleh extract kesemua no dalam Whatsapp Group tersebut dan jadikan database anda sendiri.  Nak kumpul database sampai ribu-ribu ni tak la susah mana pun. Anda  boleh lakukan sendiri dan semuanya memang memudahkan anda.

 

Dapatkan Nombor Baru, SIM ATAU VIRTUAL – Penting

Kalau nak pergi jauh dalam whatsapp marketing, memang perlu untuk anda satu nombor khusus untuk tujuan marketing di whatsapp dan juga mungkin platform lain. Nombor ini adalah nombor berlainan dengan nombor peribadi yang anda sedang gunakan pada masa ini.

Ini untuk elak daripada nombor anda di banned oleh pihak Whatsapp. Jika kena banned pun, bukan nombor peribadi anda dan tidaklah terkesan sangat.

Nak dapatkan nombor baru ini, anda boleh terus dapatkan MELALUI LINK  yang menjual VIRTUAL nombor ( free gift link untuk pembeli Software).  Install saja applikasi clone wa yang mudah dari playstore

Dapatkan Semua Contact Number Dalam Contact Phone

Contoh sekarang ini anda sudah bertukar kerjaya daripada Engineer kepada agen Takaful. Anda nak beritahu semua orang dalam phone book ataupun kenalan anda yang anda sekarang adalah agen Takaful. Nak buat macam mana? Nak kena whatsapp sorang-sorang ke?

Dengan IHR BUTTON SENDER ini, anda boleh dapat semua kenalan anda dalam satu klik. Bukan itu sahaja, anda pun boleh dapatkan no whatsapp mereka yang telahpun PM anda dan anda tak pernah pun simpan (baca : save) no mereka. 

Daripada no whatsapp ini, anda boleh blast sorang-sorang dan ikut ataupun berbalik semula kepada copywriting anda. Tools ini memang memudahkan dan semua nbr ini tidak lain, boleh digunakan sebagai database anda.

 

Berikut adalah antara nota2 yang perlu tahu bila guna apa2 blaster.

Setting Interval Yang Tak Terlalu Agresif

Kalau anda gunakan setting yang terlalu cepat, ataupun interval yang terlalu pantas, ada kemungkinan yang no whatsapp anda akan di banned. Bererti, anda tidak boleh gunakan lagi no tersebut. Setting yang tidak terlalu agresif adalah sangat bersesuaian dengan keadaan tertentu.