Online Marketing Solution

Online Marketing Solution

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

PENGENALAN

Salam Sejahtera.. Nama saya Suhaimi berumur 62+ dari Shah Alam.  Saya seorang warga OKU (Stroke), duda single parent, peniaga online dah hampir 10 tahun.  Saya mempunyai seorang anak yang masih menuntut di IPT.  Oleh sebab itu saya terpaksa lah berniaga lagi untuk menyara keluarga walaupun dah warga emas.  Tapi tidak menjadi masaalah sebab sekurang2nya ada juga aktiviti untuk saya.  Saya tiada bantuan zakat/pencen/insuran/socso  melainkan dari JKM Selangor dan sedikit simpanan dari masa waktu bekerja dulu.  

Saya bukan nak meminta derma atau sedekah, cuma meminta tuan/puan sokong perniagaan saya.  Kebanyakan produk saya adalah digital sebab tak memerlukan saya bermodal besar dan menyimpan stok.  Rumah pun  tak ada ruang  nak  jadi store simpan produk2.  Kebanyakkan  produk fizikal saya  adalah produk kesihatan ( produk alami/sunnah),  senang sedikit saya nak faham  masaalah kesihatan anda.  Jadi tuan/puan boleh la singah2 ke kedai ecommerce saya untuk jengok2 kot2 ada yang sesuai.  Tujuan saya juga ada lah untuk meminta jasa baik tuan/puan jika terima message saya di ruangan wasap supaya jangan di report.

Saya minta jasa baik tuan/puan  jangan di REPORT ya.  Jika tak berminat delete saja atau tekan butang berkenaan.  Lagi pun saya tak kan SPAM nbr tuan/puan dengan hantar berkali2 iklan…. paling2 sekali - dua saja sebab saya ada banyak nbr wasap peniaga/usahawan.   jadi saya tak perlu repeat, sekali dah.  Kalau terlebih antar pun sebab tuan/puan masuk grp jualbeli wasap terlalu banyak, jadi saya mungkin ter-repeat.  Sebab semua nbr2 ni saya dapat dari fesbuk grp jual beli dan wasap grp peniaga2.  ❤️ Link dibawah sekali ada BONUS untuk tuan/puan, FREE saja.. Terima kasih luangkan masa untuk membaca.  Wassalam.

  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

KEDAI SAYA

PELBAGAI PRODUK KESIHATAN DLL. 

DI KEDAI UTAMA ECOMMERCE 

WASAP BLAST SERVIS

Lancarkan iklan anda dengan menggunakan alat pemasaran WhatsApp kami. Kami akan membantu anda melancarkan pesanan WhatsApp anda dalam 24 jam  tanpa SIM menggunakan Cloud based local nbr.

 

 

TOOLS Untuk Peniaga Online

A Collection of Simple And Smart Tools That Will Help Grow Your Business

The best solutions for your online marketing. #1 Automation Solutions Provider 

Fboom X-BOT beriklan Fesbuk

 

Iklan Ke Bakal Pelanggan Anda Dengan 1 Klik Sahaja. Zero Skill Teknikal. 100% Gunakan Sofware Automasi Fesbuk. Manipulasi Zero Kos Marketing & Tingkatkan Jualan Anda! FBOOM X adalah software automasi khas untuk bisnes anda di Fesbuk. Kini tak perlu lagi keluar bajet iklan yang besar atau risau tentang terbakar duit buat iklan berbayar.  Save Time.Auto Sell in Market Place. Auto Share Post. Auto Join Group. Auto Post to Group. Jimatkan Kos Marketing Anda Di Sosial Media. Viralkan Post Anda Tanpa Kena Block.

Combo Ini Akan Buatkan Bisnes Anda Meroket!

Tingkatkan Jualan Anda Dengan Auto Roket Combo, 3 Tool Paling Power Dari Solvy. Cipta Killer Copywriting Dengan Quiky, Viralkan Di Facebook Dengan FBOOM- X  dan Sambut Dengan Autoreply Di Whatsapp Dengan Waboost.

 

Combo Istimewa adalah kumpulan tool terbaik dari Solvy yang melengkapkan funnel dan pemasaran bisnes online anda. Ia terdiri dari FBOOM, TipTop & Quiky.

 

 

 

Automasikan Iklan Anda Di Whatsapp Dengan WABOOST. 

Hantar Ribuan Mesej Ke Database Anda Dengan Pantas Tanpa Perlu Manual Dan Tidak Di Ban Wasap.  Anda Boleh sedut nombor dari grup wasap dengan mudah dan gunakan database ini sebagai Permission Marketing di mana anda mampu PM prospek sorang2 tanpa perlu buat secara manual. Auto Blasting. Auto Follow Up. Auto Reply Chat. Auto Extract Group List. Auto Extract Chat. Auto Extract Chat List. Auto Follow Up. Auto Extract Group Members. Auto Blast Ads.

 

KEDAI UTAMA

 

 Quiky-Auto Copywriting

Copywriting Power Yang Memukau. Tak Perlu Pening2 Dah Fikir Copywriting 🙂. Buat Copywriting Siap Dalam 5 Minit. Robot Ai yang terbukti mampu berfikir dan menulis Killer Copywriting iklan untuk tingkatkan jualan anda di fesbuk & wasap! Pantas, Kreatif, Mudah.

 

TeleGrow-Telegram Bot. 

Kini pemasaran telegram lebih mudah dengan TeleGrow. Software pemasaran di Telegram Multifungsi terbaik 2021. Extract member dari grup pilihan anda dengan satu klik!

 

 Tip Top Untuk TikTok

Inilah Software TikTok Paling Power 2021. TipTop Akan Tingkatkan Akaun TT Anda Sepantas Roket!  Tiada Spam, Tiada Fake Followers. Inilah software TikTok yang patut anda percaya. Tingkatkan follower dan engagement dalam profile anda sepantas kilat. Tak kira anda influencer atau gunakan TikTok dalam bisnes, TipTop pasti solusi terbaik dalam automasi TikTok anda.

 

Combo Ini Akan Buatkan Bisnes Anda Meroket!

Tingkatkan Jualan Anda Dengan Auto Roket Combo, 3 Tool Paling Power Dari Solvy. Cipta Killer Copywriting Dengan Quiky, Viralkan Di Facebook Dengan FBOOM dan Sambut Dengan Autoreply Di Whatsapp Dengan Waboost.

 

KEDAI UTAMA 

 

 

BERIBU TEMPLATE POWERPOINT UNTUK DESIGN IKLAN

Dapat template Presentation, Infografik A4/Magazine/e-book , calendar/poster/flyer/banner, Design Grafik Media Sosial, Resume, Sijil, Video Montage, Slideshow.  Semua edit guna Powerpoint sahaja

PENIAGA ONLINE

BONUS -JOIN GROUP  WA/TELEGRAM UNTUK PENIAGA DAN FREE eBOOK IKLAN DI SOSMED

ATAU KLIK GAMBAR